Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~9mm | użytkownik

imię i nazwiskorafał stawicki adrespiotrków trybunalski/vedavagen zarejestrowany13.12.2006 @17:38:10 ostatnio na stronie16.06.2017 @16:05:07

amator fotografii... fotografia z przyjemności i dla przyjemności... http://szczawson.blogspot.com/


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwszczawson.blogspot.com Gadu-Gadu4294153
digarty100 komentarze6396 posty na forum41

komputer / sprzęt
kosiarka i pila mtorowa marki husqvarna

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~Opik    21.05.2009 @19:28:54
oj miało miało :D
w ogóle to były jedne z ładniejszych polonezów :D
~Opik    21.05.2009 @15:19:10
to nie składak tylko tzw. przejściówka była :D
~kerry    21.05.2009 @12:26:28
ja nie mam gripa, kolezka ma d300 z gripem
_______
skateboard. http://kerry.ownlog.com <- najlepsze darmowe porno
~madzia1234    20.05.2009 @19:08:43
hehe DOBRZE NIE PÓJDĘ bo ide na edukacje artystyczna w zakresie sztuk plastycznych to w takim razie Cie nie zatrzymuje gód baj
_______
~madzia1234    20.05.2009 @19:04:18
jakich projektów?
_______
~madzia1234    20.05.2009 @19:02:16
ee tam za niedługo wesele wiec poczekam xD wyjdzie mnie taniej hehe...
_______
~madzia1234    20.05.2009 @18:59:59
nie 100 lecz 14 na 20 ale za to english exam 19/20 :D
_______
~madzia1234    20.05.2009 @18:57:50
aha no to w takim razie przyjemnego dnia i bede czekac . ja dzisiaj po maturze z pola xD zdałam
_______
~madzia1234    20.05.2009 @18:55:14
eee pokazałbys cos kiedys....
_______
~madzia1234    20.05.2009 @18:52:16
oh boshe ja chyba nigdy sobie nie zrobie przerwy, za kazdym razem jak tak mowie to jakis samochod "podjeżdża" to lakierowania ;D
_______
~madzia1234    20.05.2009 @18:45:52
dałabym rade o ile zdjecie sie na da no ale tak jak mowie nie wiem kiedy sie pojawi
_______
~madzia1234    20.05.2009 @18:43:56
pfi ;p no problem tylko ze miałam sobie robic pzrerwe z rysunkami wiec oj nie wiem nie wiem ... :D
_______
~madzia1234    20.05.2009 @18:40:20
tenkju :D
_______
~Artwork    20.05.2009 @18:34:13
Jeśli chodzi o "matrycę", ja wycinam kółka ręcznie z tektury o grubości 3 mm.
Są też specjalne sklepy do decoupage'u, gdzie można kupić drewniane płytki o różnych kształtach. Na Allegro nie widziałam - może nie umiem szukać, nie wiem.
Bigle (te srebrne zawieszki, które wkłada się do ucha) i kółeczka można kupić gdziekolwiek, są na Allegro, w różnych sklepach wysyłkowych, chyba nawet w Empiku.
Jeśli chodzi o grafikę - tu jest dowolność, można drukować wzory na zwykłym papierze lub malować, najlepiej farbami akrylowymi.
Klej - zwykły wikol, najlepiej nakładany gąbką, można też używać specjalnego kleju do decoupage'u.
Lakier - zwykły, przeźroczysty, błyszczący w sprayu do kupienia w sklepach typu Obi, reszta j.w.
~Artwork    20.05.2009 @18:25:09
Zestawy?
ostatnio edytowane: 2009-05-20 18:25:28
~Artwork    20.05.2009 @18:23:29
Do takich kolczyków trzeba cierpliwości, a przede wszystkim dokładności - nie mnie to oceniać, bo z reguły jestem perfekcjonistką.
Najlepiej niech sama spróbuje i oceni - nawet, jeśli jej nie wyjdzie, to przecież właściwie nic nie straci
~Artwork    20.05.2009 @17:47:39
Nie, na grafikę nałożyłam tylko cienką warstwę wikolu i lakier, nie było potrzeby poprawiania koloru.
~erektor    20.05.2009 @17:39:05
photomatix
_______
krytykujesz? uzasadniaj!
~deggial    27.04.2009 @09:11:02
dzieki a jesli chodzi o ta ostania fotke to zasluga szkła zrobiłem ja nikonem 50 staleswiatło 1,4 pozdrawiam.
~pawellec    26.04.2009 @08:38:46
no, Pańske (hehe), a cieszę się Przyjacielu, pozdrawiam ciepło
~pawellec    26.04.2009 @07:06:13
dawno nie widziałem Pana, dzięki, pozdrawiam
~DOMINICO    06.04.2009 @19:38:12
to zrób i wstaw
_______
Najlepszym podziękowaniem za ocenę, jest ocena...
http://dominicstrzelczyk.blogspot.com/
~sevastian    06.04.2009 @18:32:38
ano leń
dzięki
~DOMINICO    06.04.2009 @14:28:31
a niby z czym miałem zartowaćzdjęcie wykonałem na spacerze a widziałem ze temat był dość oklepany a moje nawet nie było najgorsze wiec dlaczego miałem nie wstawić Pozdrawiam
_______
Najlepszym podziękowaniem za ocenę, jest ocena...
http://dominicstrzelczyk.blogspot.com/
~deggial    02.04.2009 @06:01:52
dziękuję
Poprzednia strona 1 ... 3 4 5 6 7 ... 55 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt